Μαρία Σέιμαν: Χρήσιμες οδηγίες επιλογής Κέντρου Ξένων Γλωσσών

Ζωnews.gr

Ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα που θέτουν οι γονείς για την επιλογή ενός Κέντρου Ξένων Γλωσσών ενός Κέντρου Μελέτης ή ακόμα και ενός Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης. Ας δούμε μαζί τι πρέπει να προσέξουμε.

 Το πιο βασικό είναι να κάνουμε έρευνα αγοράς δηλαδή να γνωρίζουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές μας και να επιλέξουμε το κέντρο το οποίο αποτελεί valueformoney δηλαδή δίνει αξία στην αγορά μας και στα χρήματα μας. Μπορεί ένα κέντρο να είναι πανάκριβο και να μην προσφέρει τίποτα ή να έχει μια μέση τιμή και να περιλαμβάνει τα πάντα. Ας τα δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά…

 

1.      ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΚΑΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ

Όσο κι αν ακούγεται παράξενο υπάρχουν Κέντρα Ξένων Γλωσσών που λειτουργούν χωρίς άδεια είτε γιατί δεν πληρούν τις ακαδημαϊκέςπροϋποθέσεις είτε τις κτιριακές προϋποθέσεις. Επιλέγουμε λοιπόν κέντρο του οποίου θα δούμε την άδεια λειτουργίας και φυσικά θα ελέγξουμε πού θα κάνουν μάθημα τα παιδιά μας. Αίθουσες με φυσικό φωτισμό αίθουσες με φυσικό αερισμό – εννοείται όχι υπόγεια – αίθουσες με κλιματισμό είτε για τη ζέστη είτε για το κρύο και φυσικά άνετες για τον αριθμό των ατόμων. Επίσης ο αριθμός των ατόμων ανά τμήμα έχει και αυτός τη σημασία του.Ρωτήστε πόσα άτομα φιλοξενούνται ανά τμήμα.

 

2.      ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Εν έτη 2020 όπου τα παιδιά μας γεννιούνται με την τεχνολογία ένα σύγχρονο Κέντρο Ξένων Γλωσσών οφείλει να διεξάγει το μάθημα σε δια δραστικούς πίνακες αφής κατά προτίμηση – ιδιαίτερα σημαντικό στις μικρές τάξεις – με προτζέκτορες όπως επίσης να υπάρχει και κάποια μορφή χρήσης υπολογιστών ή ταμπλετς. Τα παιδιά το διασκεδάζουν και το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε σε ένα δια δραστικό από τον οποίο θα περνάνε όλα τα παιδιά εκ περιτροπήςαλλά έναν σε κάθε αίθουσα.

 

3.      ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Επειδή η φράση «έχουμε 100% επιτυχία στα πτυχία» έχει δυστυχώς γίνει καραμέλα και σλόγκαν πολλών κέντρων χωρίς ουσιαστικά να ανταποκρίνεται τις περισσότερες φορές στην πραγματικότητα καλό θα ήταν να ζητάμε και μια πιο επίσημη λίστα που να αποδεικνύει τις επιτυχίες. Επίσης οι φορείς πιστοποίησης με τους οποίους συνεργάζεται ένα κέντρο είναι κάτι αρκετά σημαντικό και χρήζει διερεύνηση από εσάς.

 4.      ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν κυρίως επειδή τις περισσότερες φορές δεν θα συναντήσετε τις καθηγήτριες και τους καθηγητές των παιδιών σας πριν ξεκινήσουν μαθήματα αλλά θα συναντήσετε τους ιδιοκτήτες. Δύσκολα τα πράγματα ωστόσο μπορείτε να καταλάβετε ακόμα και έτσι. Πόσο ενδιαφέρον δείχνουν στα παιδιά σας τους ενδιαφέρει αποκλειστικά η «πώληση» ή είναι και εκπαιδευτικοί? Από την πείρα μου σας λέω ότι αν ο επιχειρηματίας είναι και εκπαιδευτικός μάλλον μπορείτε να τον εμπιστευτείτε. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να μάθετε ποιος διδάσκει τις μεγάλες τάξεις και γενικά τα πτυχιακά μαθήματα! Πολύ σημαντικός επίσης θεωρείται ο τρόπος διδασκαλίας. Θα πρέπει να προωθείται ο βιωματικός τρόπος διδασκαλίας και θα ήταν επιθυμητό το κέντρο να διοργανώνει εκπαιδευτικά projects συνεργασίας των παιδιών μέσα αλλά και έξω από την τάξη –να δίνει κίνητρα στα παιδιά να ασχοληθούν με τη γλώσσα και εκτός σχολείου.

Κλείνοντας θα αναφερθώ στο πιο σημαντικό κριτήριο όλων. Τι σας λέει το ένστικτό σας για τον άνθρωπο που έχετε απέναντί σας; Τον θεωρείτε ειλικρινή,  έντιμο, σωστό επαγγελματία; Μην ξεχνάτε ότι όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος. Αν όλα όσα σας υποσχέθηκαν δεν τηρηθούν όσο κι αν είναι δύσκολο για το παιδί πολύ απλά δεν τους προτιμάτε ξανά.

Ωστόσο πιστέψτε με ο σωστός επαγγελματίας θα μοχθήσει να παραδώσει αυτά που υποσχέθηκε….

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΟΙΠΟΝ-ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Μαρία Σέιμαν

 Υπεύθυνη Ακαδημαϊκού Τμήματος

Hello Ραφήνας – Αρτέμιδας 

https://www.facebook.com/hellorafinas

ΖΩnews

Διεκπεραιώσεις παντώς τύπου

site: kepiteasy.gr ή καλέστε μας στο 2104406069